tgb94 bence riske atmayın jilet yapın.
Ben ömrü hayatımda hiç jilet yapmamıştım. Ve asla tercih edeceğim bişi değil Ama 2. Ye jilet yapıcam. Şuan 33. Haftamdayım.
- Haftadan snr ağda ya gidicem.
Ben hem serklajlıyım hem erken doğum riskim var 😊
Kasılmam diye düşünüyorum ama riske atamıyorum 🤷🏻♀️😁