Eylem47 Kızlar bugün 37 haftalık olduk bel ağrılarım karnıma doğru ağrılar giriyor ara sıra kaç kere aynı şekilde gelip gidiyor bebiş de kendini sert yapıyor topluyor doğum belirtisi olabilir mi ki
Bnselz Eylem47 kasılman oluyor canım 2 saat inde düzenli aralıklarla olursa ve siddetlenirse doğum baslamıs olabilir. Sıcak bir duş al yat dinlen gecerse yalancı sancıdır
Yigitkeriminannesi Eylem47 muhtemelen yalancı sancidir ben de 36+0 dayım doktor vücut kendini doğuma hazırlıyor demişti
2prensannesi06 Eylem47 ay bende 36+6 yım benimde bugün belim çok ağrıyor vallahi bide akıntım çok fazla bugün korkuyorum dediğin gibi salı günü sancım hiç çıkmadı bakalım vucut kendini hazırlıyor sanırım 😁
Eylem47 Bnselz ılık duş aldım 3 saat önce geçmedi uzanmışım şuan da gece de uyuturdu beni dün gecede uyutmadı hareketliydi maşallah
Eylem47 ttUbaa__ geçen pazartesi hastaneye gittim kontrole nst de sancı fln görülmedi nisanın 2 sinde randevum var bakalim o zmana kadar bişey olmazsa doğum fln gidecem sancı çıkacak mı
ttUbaa__ Eylem47 bende nisan 1 de randevu aldım😂😂bakalım ondan önce gelmezse hayırlısı olsun hakkımızda