Kürtaj sonrası ne zaman regl oldunuz kızlar ben 22 şubatta düşük yaptım parça kalmıştı 6 martta kürtaj oldum. Ve 24 martta yine kanamam oldu adet mi oldum acaba bilemedim. Normalde 32 günde bir adet oluyorum. Bu 18 gün sonra kanama neyin nesi kafam karıştı bileniniz var mı acaba 🙄