Eflaleflal Iremnurr18 bende bu hafta sorcaktim ya iyi oldu sizin buraya sormanız bende bekliyim şuracıkta
[silindi] Normal 3000 sezaryen 3500. Ayrıca 200₺ korona testi ücreti var. Fotoğraf çekimi ve oda süslemesi ayrıca ister epidural ister genel anestezi fiyata dahil. Haziranda fiyat güncellenecekmiş
rmdfile [silindi] hepsi dahil mi 3500+200 iyiymiş ben de 2 hafta sonra sormaya gidecektim. Refakat edecek kişiden covid testi istiyorlar mı acaba bilginiz var mı
Iremnurr18 [silindi] teşekkür ederim cnm peki hangi doktora gidiyosun ben yüzyıla gidiyorum pek memnun değilim medara geçicem doktor hakkında kararsızım
[silindi] Iremnurr18 bende normalde merkez prime gidiyordum bir arkadasımın tavsiyesi üzere mine hanıma geçme kararı aldım henüz muayene olmadım haftaya aldım randevumu gidince yazarım
rmdfile Iremnurr18 ben Ergün Bilgiç’e gidiyorum hastanenin yanında kliniği var Medar hast ile anlaşmalı. memnunum valla öncesinde 3 düşüğüm var pıhtılaşmadan dolayı bir de hipertansiyon hastasıyım sağolsun beni hep rahatlatıyor. Başka doktorlara da gittim dönüp dolaşıp geri geldim 🙂
rmdfile Ekinssmoom oo maşaallah vakit gelmiş darısı başımıza 🤲🏻 sağlıkla kucağınıza alın hayırlı huzurlu büyütün inşaallahh 🤗🥰 teşekkür ederim cevap için de 🤗
Ekinssmoom rmdfile evet çok az kaldı biraz korku biraz heyecan bekliyorumm 😀 çok teşekkür ederim umarım sizde sağlıcakla alırsınız yavrunuzu kucaginiza 😍🙏
Iremnurr18 Vrl yüzyılda ilk doğumumu yaptım cnm hastaneden memnun kalmadım o sebeple medara geçicem doktor kadar ordaki hasta bakıcı hemşire hastane ilgiside çok önemli afedersin hayvan gibi davranıldı bna