Merhaba ben dogum yaptım ve dogumda asiri cenemi sıkmaktan dolgum çatladı ve hamilelik döneminde dis etlerim çekildi 2 aylik oglum var emzirdigim icin ilac kullanmak istemiyorum
Sizlere sorum tedavi için beklemek mi mantıklı yoksa tedavi olmak mi kar zarar hesabi 😄bir de emziren anne röntgen cektire biliyor mu