Heyecanlianneee Kızlar puset örtüsü gerekli mi sizce ? Napsam alsam mı bilemedim yoksa böyle tülbent mi örtaem hastame çıkışında sarı tülbent örtülüyo sanırım sarılık için ne bilim aklımda karıştı fikirlerinize ihtiyaç duyduö 😂
Cigdemmom Heyecanlianneee ben aldım bence al tülbent olmaz her yerde bir kafeye hastaneye gidersin örtü tülbente göre daha kalın hem rüzgardan korur hem rahat edersin
Asya_2402 Heyecanlianneee İlk oğlumda almamıştım.Bebek arabasının pusetinde kendinden minderi vardı,üzerine de müslin örtü atıyordum.Bu bebeğime aldığım arabanın puseti çok derin o sebeple hem minder hem puset örtüsünü takım aldım.Yani örtü şart.
Duygu4444 Heyecanlianneee aynen gerekli özellikle virüs döneminde çocuğu maske gibi koruyor soğuktan flnda koruyo iyiki almışım diyorum tabi mindersizde olmaz çok küçük oldukları için gömülüyorlar olmuyor :)
Duygu4444 Heyecanlianneee https://instagram.com/ayscolletion?igshid=6h502pyyx1ea burdan aldım güvenilir bakabilirsiniz
Beyzan Heyecanlianneee ben puset örtüsü almadım doğum temmuzda hava zaten sıcak ekstra bir şey örtmeye gerek tok sadece korona nedeniyke beyaz tülbent orterim belki ( sarı değil çünkü sarı örtü sarılığı fark etmeyi geciktirir)
Beyzan Heyecanlianneee sarı örtüye bakıp bebeğe bakarsanız ikisi de sarı görünür yani bebeğin tenindeki sararmayı fark etmezsiniz.Sari örtü sarılığa karşı korumaz ama annenin fark etmesini önler yeni doğan sarılığı da pek çok bebekte kendiliğinden geçer eee sarı örtü örttük sarılık olmadı derler 😃 ama her bebek her anne bu kadar şanslı değil bazen ilerler ve bebekler fototerapi almak zorunda kalır ki mavi ışık altında bekletirler bebeği sarı ışık bile değil