NAZ2333 melmural canm bende fairy sivi bulasik deterjani koyuyorm ama cok az cok kopusmemesi icin kar beyaz oluyolar tabii normal toz deterjanida koyuyorm dedigim gibi az koy sonra kulaklarimi çinlatma🤣 bir çay kasigi kadar
cryingbaby melmural henuz kendim denemedim, ama kutunun ustunde 2 mi 3 mu corba kasigj yaziyodu, nirmal camasirlarimda kullanirken arielle karistirip dokuyorum goze tüllerde kendin henuz denemedim:)
Umay05 melmural ben deterjan gözüne deterjanla beraber göz kararı (azıcık bol) atıyorum perde yerine başka küçük şeyler yapmak isterseniz suda bekletip öyle de yıkayabilirsiniz sizd kalmış