Merhaba güzel anneler. Yarım saat önce belimin sağ tarafından çok hafif bir sızı girdi yarım saat içinde birkaç kez oldu şiddetli olmadığı için süresini ve sıklığını anlayamıyorum. Buna ek olarak bir de bebeğim sürekli bir sağa bir sola toplanıyor. Acaba doğum mu başlıyor? 🙄