37+0 da 2850 gr dedi doktorum biraz geriden geliyor dedi ama nekadar geriden geldiğini söylemedi bu haftaya kadar gerilik konusu asla geçmedi doktorum herseyi normal diyordu ama 1 aydır falan mide ağrılarım arttı bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor midem hazmetmedigi için çok fazla ağrım oluyor ve kusuyorum surekli bundan kaynaklanan bir gerileme olabilir mi suan 37+4 deyim 5 nisanda sezaryen günüm 2 haftada 3 kg geçer mi acaba bebeğim doktorum ozaman baktığında daha 2 hafta var 3ü geçer demişti ama tecrübeli benim gibi olanlar var mi merak ediyorum 😒