Periyo Kızlar bende tüp bebek oldum ayrıntılı ultrasonum var 1 haftaya siz giridinizmi bir sıkıntı oldumu merek ediyorum
Sibelbekler Periyo kaç haftaliksiniz şuan benimde tüp bebek 21.haftadayim ayrıntılı ulttasonum vardı bugün
Sibelbekler Periyo yok çok şükür hersey normal ilerliyor tek muamma cinsiyet Bi kız oluyor Bi erkek 😂 Sizin var mı bi sorununuz?
Periyo Sibelbekler bne daha gitmedim ayrıntılıya ama başında kist var dedi doktor diğer doktorda yok dedi
Sibelbekler Periyo tek doktorla kalmamak gerekiyor sanırım her doktorun farklı görüşü var kime inanacagimizi da şaşırdık böyle olunca