aa benimde benzeri bi durum var basimda gecen ay kimyasal gecirdim sonraki günler yine değerlendirdik son adetim 24 şubat hala daha adet olmadim ve kahverengi cok az akıntı var şuanda ama herhangi bi gebelik belirtiside yok anlayamadım gitti erken gebelik testi yaptım oda negatif çıktı