drysfk Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ Yaklaşık 1 saattir geçmeyen bel ve kasık ağrım var ama çok şiddetli değil 🙄 bu haftalarda olup doğumu bu şekilde başlayan var mı acaba ? Acaba sabırsızlığımdan mı böyle hissediyorum 😟 yoksa gerçekten doğum mu başlıyor 🤭🤩
Tugba111 drysfk şu an 39 um günlerdir böyle şeyler yaşıyorum gelen giden yok nst de bir şey yok. Umarım sizinki geliyordur 😅
Gllpkr drysfk benimde 38+1 ve bu tarz şikayetlerim var tabi özellikle geceleri çok oluyo kasılma bel ve kasık ağrısı ama şiddetli değil benimde
Busra34ybg drysfk valla canım bende 37 oldum geceden beri ara ara bel ve kasık ağrısı çekiyorum yarın kontrole gidicem bakalım normalde 1 nisan sezeryan için gün aldık
Tugba1421 drysfk bende 38+0 ım ara sıra baskı kasılma gibi biseyler oluyor ama gelip geçici nst de 1 kaç yerde ağrılarım çıkıyor ama devamı gelmiyor burda gördükçe psikolojikmen daha çok kendimi dinliyorum var mı biseyim diye bel ağrım hiç yok bakalım ne zman gelecek bebisler
drysfk Gllpkr kasılmalarım ara ara oluyordu doktorum normal dedi kasılmalara. Ana şuan bel ve kasıktan geliyo sanki değişik 🤭 ilk defa ağrım olunca heyecan yaptım bakalım ilerleyen saatlerde neler olcak 😳
drysfk Tugba1421 ya evet nst de bende sancı hiç çıkmamıştı bugün bi farklı ağrım var gibi 🙁 psikolojik mi diye de düşünüyorum artık ama bu bel ağrısı hiç olmamıştı ve yaklaşım saat 6-7den beri geçmedi çok şiddetlenirse hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama dayanılmıcak gibi de değil şuan.
Tugba1421 drysfk evet canım geçmezse bi git yine de için rahatlar en azından sağlıkla alalım bebislerimizi insaAllah