Elaali merhaba canım ayniyiz seninle 37+2 bende. Haftalık kontrolüm cumaları bi hafta bayrama geldiği için doktorum doğumhaneye gel demişti gittim. Ordan geliyorum bende sancı ya da çok fazla kasılma hissetmiyordum nst de kasilmalarim cıktı çok değil sancı var kontrol ettiler açılma yok henüz gönderdiler. Git istersen bilemem seni durumunu ama rahatsız etmiyorsada evde geçir