serenty_123 Bugün detaylı yapıldı profesör Perinatolog yaptı. Plasenta previa marjinalis dedi rapora erken doğum ve kanama riski yazmış benim gibi olan var mı acaba asla ağır iş yapmak yok yaticaksin dedi tedirginim
Asya_2402 38tk38 İnşallah bebeğiniz iyidir.Tam olarak konan teşhis neydi ve neden erken doğum oldu ki ?
serenty_123 Ay çok geçmiş olsun nasıl iyimi bebeğiniz ne yapmalıyız çok korkuyorum ben zaten 3 tane kaybim var hep yatiyorum Korkudan inanin
38tk38 Teşekkür ederim gün gün iyi oluyoruz şükür. Dr ne dediyse onları harfiyen yerine getir canım stres yapma
serenty_123 38tk38 ağır iş yapma ağır kaldırma dedi genelde rutin hayatına devam etti dedi benim sanırım 2 gebelik arası yakın diye olmuş