Nurahmet Merhaba hayırlı Bayramlar 🤗 37+6 günlük hamileyim dün nişanım geldi. Nst de sancılarım çıkıyor ama açıklık yok. Otu şimdiden dualarını okuyup suya koysam mı ? Ve suyundan içiliyor mu ? İlk gebeliğim yardımcı olursanız sevinirim 🤗 Bu arada nişan geldikten ne kadar sonra doğum olur 🤔 sağlıkla kucağımıza almamız dileğiyle 🙏
Emine33 Nurahmet Ben suya koyulup üzerine dua okunup öyle bir yudum icilmesini biliyorum.O ot suda açılınca rahmin de açılıyormuş. Allah şimdiden tez zamanda ağrısız acısız kucağına almak nasip eylesin 😍😘