Asel_678 Kizlar çatlatma iğnesi in 11. Gunundeyim sağ kasığımda bacaklarımda ağrı oluyor dün test yaptım ikinci çizgi silik şekilde çıktı hamilelik belirtisi mi acaba
Umutduru Asel_678 Canım hamilelik de olabilir ama.ben iğnenin 12.günü test yapmistim bende de siliknçizgi çıkmıştı ama adet günumde ader oldum.Iğnenin etkisi de olabilir.
Asel_678 Tgceulg ben daha önce aynı tedavi ile hamile kaldım canım ama boş gebelik oldu midem bulanıyor başım ağrıyor bütün belirtilerde var ama bilemedim
Yusuf__eren Asel_678 canım benim âdet olcak gibiyim karnım ağrıyor su geçti bide benim düzenli adetim olmayınca 45 43 günü buluyor sivilcelenmede olunca umutlanamdm beklyrm 10 Nisan’da yapcam adet olmzsm canım 😊
Yusuf__eren Asel_678 hiç dikti etmedim canım kimseyide buraya yargılamaya gelmedik tersleye bilir bende güzelce söyledim zaten birz millet abartyr
afrasil Asel_678 dün 10. Günü oluyor yalancı pozitiflik çıkıyor 10. Günde falan . Siz 13.gün tekrarlayın insallah vardır
Asel_678 Yusuf__eren aynen canım dikkat çekmeye çalışıyor o çok görüyorum onun yorumlarını postun sahibiymis gibi herkese bir cevap