Faydemir16 Icot bende aynı sizin gibi çatı mu ayenesi oldum çok dar normal doğum yapman mümkün değil dedi doktor. Sezeryan olucam. Şu anda 37+4 hamileyim henüz gün vermedi doktor. Siz kaç haftalıksınız?
Zeynepemre Zeynepelin olur canım mutlaka çünkü her ikisinde de kanama oluyor ilk gün biraz daha çok oluyor ya.
ozg Icot Allah yardımcın olsun sende bebekte sağlıklı bi şekilde evinize dönün inşallah canim. sezeryani nasil düşünüyosun epidural mi yoksa genel anestezini.
Faydemir16 Icot hımm anladım hayırlısıyla sağ salim evladınızı kucağınıza alırsınız inşallah. Darısı bizlerede ☺