Zeynepsuveannesi Bu gün tam 39 hafta olduk vajinada hafif kaşıntı ve sanki sanci gibi bir his var ama belim de bir ağrı yok arada bir de karnım ağrıyor ne oluyor acaba fikri olan ?
minikserce00 Zeynepsuveannesi baskı vardır canım bide kaşintı enfeksiyona dır travazol varsa sur bide kuru tutmaya bak
Zeynepsuveannesi minikserce00 evet sürekli çamaşır değiştiriyorum ama idrar kaçırıyormuş gibi sürekli ıslanıyor
minikserce00 Zeynepsuveannesi tatlım ilk gebelıgın mı Dr git suyun geliyor yada sızıyor olabilir zaten tam haftan
Zeynepsuveannesi minikserce00 şimdi kontrol ettim çamaşır değiştirdim bakalım yarım saat sonra yine aynı ıslaklık olursa acile gideyim hemen
Zeynepsuveannesi Zeynepsuveannesi dus aldım kaşıntı hafifledi biraz ama takip ediyorum şuan çarşamba günü kontrolüm vardı her sey yolunda suyu yeterli demişti
Zeynepsuveannesi minikserce00 kaşıntı için evde ne yapabilirim acaba açık eczane baya uzakta eşimde şehir dışında bildiğin bir şey varsa paylaşır misinn benle cnm