Merve2697
Tabiki normal, bak en azından senin doktorun bunu bu şekilde söylemişben 6. Haftamda bebeğim var kalp atışı yok kanama var bayıldım diye ölü bebek bu kürtaj etmemiz gerekiyor dedi. Altüst olmuştum kabul etmedim doktor değiştim 6+1 de evet kalp atışu yok ama bekleyelim dedi 7+1 de kalp atışını duyduk şükürler olsun 🙏 9. Haftasında duyan bile var endişe etme canım