Mus-sak ay canım ya afedersin ama oradakiler de hem çok sezeruane yönlendiriyorlar sürekli sorun çıkarıp hemde ikinci doğumu normal yapmak istediğinde yardım etmiyorlar hep paracı olmuşlar. Sanki sen normal doğurduğun zaman onların yapacağı tek şey sabırla bekleyip yardımcı olmak. Burdakiler bize diyor biz insanlara yardımcı olmak için bu mesleği olduk ve yardım ediyoruz. Tabi kötü taraflarında var fazla seni ilaca yönlendirmezler kendi kendine geçmesini beklerler. Ve çok acil birşey yoksa fazla kulak asmazlar sana