Ben 16 haftalık hamileyim kontrole gittik herşey çok güzeldi yanlız doktorumuz tek umblikal arter olduğunu söyledi (bebeğin kordonunda 1 arter ve 1 ven olması yani 2.arterin bulunmaması durumu)perinotolojiye yönlendirdi.Böyle bi durum yaşayan varmı merak ediyorum ilk gebeliğim endişelenmeliyim?Yaşayan anneler yazarsanız çok mutlu olurum🙏🏻