Kızlar tedaviden dolayı kistim olmuş bu ay dr bana bunu verdi ama doğum kontrol hapı diyor adetleri düzene de sokuyormus hormon hapı diyor bugün kullanmaya başladım 21 gün sonra adet olunca gel aşılama yapalım dedi kullanan veya yan etkisi olan birileri var mı içiniz de