Esmagnc
Arkadaşlar merhaba ,
Öncelikle herkese iyi bayramlar kan pıhtılaşma sorunu yaşadığım için doğumu kan merkezi olan bir hastanede yapmam gerekiyor.Çapa tıp fakültesine gidiyordum ama şartlar çok kötü her muayene başka doktor var hiç bir şeyi takip etmiyorlar kan uyuşmazlığı iğnesini olmam gerektiği bile ben söylüyorum.5 dk muayene olabilmek için 5 saat bekliyorum ona da muayene denirse.Bu sebeble doğumu orda yapmak istemiyorum.Kan merkezi olan iyi bir hastane de doğum yapmak istiyorum.Gittiğiniz hastanelerde kan merkezi var mı yada bildiğiniz bir hastane varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.Çok bunaldım hastaneden dolayı psikolik olarak çok yıpratıyor bu ilgisizlik.