Kasıkta ağırlık agrı batmalar var sancı mı acaba ilk gebelik olunca bilmiyorum:(((((())))))
….
Bende de var aynisii batma oluyo bide asagida hissediyorum gibi 36+2
Ayseeemirinannesiii ayağa kalkınca bile acı agrı oluyor
@Gkcgkc aynı haftadayız canım aynı sorunu yaşıyorum
melmural ayağa kalkınca bile acı agrı ağırlık oluyor sızlıyor