sevalsrgl canım adetim 4 gün geçti kese görünmedi kan verdim 1333 çıkmıştı, 2 gün sonra tekrar gittim, kese göründü hatta iki kese vardı ikizlere hamileydim.pazartesi kanamam çok yoğundu yaşıyordu ikisi ama birisi küçük kalmış kenardaydi, Kader kısmet işte dün bebeğimin birinin kanamayla düştüğünü öğrendim. 😐 Nasip işte Allah’ım karnimdakine hayırlı ömürler versin.. İnşallah sizinde boş gebelik değildir bekleyin biraz hemen gozukmeyebilir.