NeslihanAyanolu Merhaba Çarşamba akşamı epidural sezeryan ile Doğum yaptım ama sütüm gelmiyor sadece 3 5 damla oda sağma Makinesi ile memenin ucu hiç yok o yüzden Bebek emmiyor bile ne yapacağımı şaşırdım artık sağma makinesinden göğüslerim hep yara oldu ama hiç bir değişik Yok bugün 2. Gün yardımlarınızı bekliyorum çok acil teşekkürler 🙏
Damla________ NeslihanAyanolu arkadaşımın durumuda böyleydi sabır et vazgeçme emzirmeye gayret et iki uç damlada olsa bebeğin emdikçe çoğalır ucunda çıkar zaten arkadaş şimdi gayet emziriyor vazgeçme hem manevi hem maddi sıkıntılar yasarsın 🙏
Elaali NeslihanAyanolu ben ne yapıp ettiysem hep az geldi ama sütümün kesilmemesi için hep sağdım 40 bittiği zaman birden sütüm geldi
ipeksfr NeslihanAyanolu cnm ben 32. Haftada erken doğum yaptım. Makinayla olmuyor başta . Yapacağın şey elinle sağım yapmak. Gögsünü ve ucunu sık canın yansada. Ben erken doğum yaptığım halde geldi. Biraz uğraşman lazım. İşe yaratacaktır
delettdmom66 NeslihanAyanolu bnde öyleyim canm eczaneye gittim bugn bna bol bol marul ye dedi bide lactamil verdi şimdi iyi geliyo süttüm sezeryanda ilaçlar dolayı gelmiyomuş
Gis Sut arttirici caylar var icebilirsiniz. Bebegin uzun sure ac kalmasi yenidogan sariligi acisindan risk. Once her iki memeyi emzirip sonra kasik ile mama verebilirsiniz sutunuz gelene kadar. Sut sagma makinesi yerine emzirin meme ucu yara olmamasi icin. Meme ucu ice cokuk ise makine ile cikartip hemen ardindan bebege verebilirsiniz.
Ayseyldrmm Bende spinal sezeryan oldum bir haftalık taze anneyim. İlk iki ve üç gün cok zorlu geçirdim. Sütüm geldi ama bebeğime yetmiyordu. Mama ile desteklemek zorunda kaldım. Fazla vermedim sadece cok ac oldugu sıralar 5 6 damla verdim. Verirkende benim mememi unutmasın diye sık sık emzirmeye calıstım. Üç günün sonunda ılık duşa girip göğüs masajı yaptım ve sütümm geldi. Komposto yiyin ve bol su yüketin bunlarında cok yararı oldu 🙏🏻 zaten sezeryan dopumlarda ilk iki üç gün sütün gelmeyebiliyor. Bebek emdikçe sizi daha çok gelicektir o yüzden zorlayın emzirmeye. Göğüs kalkanları var onu kullanın gerekirse siringayla basını dısarı cıkartın
Zuzuu Bol bol emzirmeniz lazım sürün gelmesi için çocuk emdikçe beyine uyarı gidip süt hormonları çalışıyor..göğüs ucunuz içinde eczaneler göğüs ucu var plastik göğsünüz ucuna yerleştiriyorsunuz çocuk kolayca emebiliyor isterseniz bir bakın derimde
Onurkaan Canım çok normal benim 3 -4 gün sonra gelmişti.sütün çoğalması için bebekle temasın çok önemli.humana still tea işe yaradı bende.bir de çok zor biliyorum ama kafana takmamaya çalış.
hande123 NeslihanAyanolu rezene çayı iç kuru incir ye hatta içeniliyorsan inciri kaynat suyunu iç farkı göreceksin
Elcinnnn NeslihanAyanolu canım ben de senin gibi Doğum yaptım ilk günden geldi sütüm kayısı kompostosu rezene çayı bide eczanelerde satılan çay var süt arttırıcı ondan kullan çok iyi geliyor ben üstümü değiştiremiyorum yerlere akıyor