Uras006 ve baska hastanesye gidin imkanın varsa özele git cidden gecedene beri şu kötü doktor teşhisni okumaktan beynim patlıcak okadar sinirliyim seninki de üstüne geldi devlet hastaneleri niye böyle anlamıyorum
Ya insanı isitemedği şeye zorlarlar yada yanlış teşhis yada uygulama yaparlar korkma bence hiç bir sorun yok
Devletin ulturasonlarıda sıkıntılı zaten teknolojileri nekadar yeni de deseler kötü özele gidin