senell şu şekilde aydınlatayım doktorumun dediği şu normal bireyler için troid daha yüksek olabilir o sıkıntı değil ama gebeler için Aralık daha farklıymış : ilk iki trimester 2.5 in altında olmalıymış 3. Trimester 3.5 a kadar sorun yok dedi. Ancak endişelenecek bi şey yok burda tsh değeri 55 olan kişi gördüm. Allah yavrularımızı korusun 🙏