Mercimegimm ya nasıl olur ben anesteziyle kanal tedavisi bile yaptırdım yahu uç seans .izin verdi doktorum da .yani bazen bazı şeyleri abartıyorlar gibi gelıyor .saç düzleştiricisi ne yönden zararı olur elektrikle çalışıyor diye mi 😑🤐yaşamamız suç o zaman hersy zararlı zaten 😊zaten sürekli saç düzleştrmek annenin kendine zarardır saç dökülür kopar yanar .bebeğe gidene kadar anaya zarar😁