Pln01 36+3 bugün kontrole gittim nst ye bağlandığımda çok fazla sancı kasılma çıktı nasıl dayanıyorsun dedi doktorum her an gelebilir dedi haftası çok az değil mi? Bu haftalarda doğum yapan var mı ? Bebeğimin kilosu 2700 boy 50 cm
RH38 Pln01 masaallah bebegin kilosu boyu iyi gibi canim gelse de insaallah sknti olmaz saglikla gelsin🥰
EceveDenizinAnnesi Pln01 Hem kilosu hem de haftası oldukça iyi. Kasılma ve sancı için bişey dedi mi, önerdi mi? Yani sürekli yatmanızı vs
3441K Pln01 o sancı sayısında ne yaziyorda çok diyorlar dogum sancısı icin 120 flan yazmasi lazımmış ekranda
Pln01 RH38 gerçekten mi ? Çok moralim bozuk ya solunum sıkıntısı olursa diye bir hafta daha dursa keşke durur mu ki böyle olan var mı çevreniz de
RH38 Pln01 annem var kardesim tam haftasini bilmiylrum ama 2200 gr di cok sukur hicbir sknti yasamadik. Insaallah sag salim kucaginiza alirsiniz.
Cidemkisa Pln01 solunum sıkıntısı illaki erken haftalarda olmuyor ki 39 da doğupta olanlarda var öle düşünmeyin hayırlısı ne zamansa o zaman gelsin bebiş sağlıkla
ilkannelikkk Pln01 ciddiyim tabiki gayet normal inşallah benim de o haftamda bu şekilde olur ve doğar çok beklemek istemiyorum 🌸
Pln01 EceveDenizinAnnesi yat biraz dinlen dedi magnezyuma devam et dedi haftaya kadar dayan dedi dayanıyorum problem yok çok sancım var ama sıkıyorum dişimi önemli olan bebeğin dayanması
EceveDenizinAnnesi Pln01 Az kalmış canım. İnan bana sayılı gün çabuk geçiyor. Bebeğin de bekleyecektir inşallah 🌸 Ben erken doğum riskinden dolayı 1 bucuk aydır kalkmadan yatıyorum. Sabredip bol dua ve dinlenerek 1 haftanı da geçirirsin. İyi dileklerim seninle😇
Pln01 ilkannelikkk inşallah Rabbim gönlünüze göre versin sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip Etsin 🤲🏻
Vldnrdnc Pln01 Pln01 tam 36+0 da doğum yaptım 2670 gr 48 cm ile geldi miniğim çok şükür hiç bi sorun yaşamadık iyi düşün iyi olur inşallah her şey haftası çok küçük değil çünkü içini ferah tut sen
aezgi Pln01 canım hiç iş yapma yat bol bol haftan gayet iyi korkulcak birsey yok cok sükür sağlıkla alırsın kucağına inşallah bende 37+5 de doğurdum bi sorun yasamadım 3310 doğdu ultrasonda 2900 cıkmıstı ultrason yanıltıcı olabiliyor tahmini ölcüyor
minikserce00 Pln01 aynı ilk oglumdaki durum bana da cok asırı sancın var demısler Dı merak etme 38 haftanın sonunda gelmısti kilosu da boyu da iyi
Pln01 minikserce00 benimde çok sancım var farkındayım ama katlanıyorum biraz daha beklemek için direniyorum açıkçası