Kızlar bugün 37+5 olduk ve sabahtan beri kasıklarımda ağrı oluyor özellikle bebek hareket ederken oluyor ablamı aradım söyledim dönerken oluyodur normaldir eğer çok olursa acile git hemen dedi doktorumun telefon numarası da yok ulaşamıyorum hiç bir şekilde bu şekilde ağrısi olan varmi iki gündür ishaldim burada post açmıştım bana bilgisi olanlar erken doğum belirtisi olabilir dikkat et yazmışlardı şimdi aklıma o geliyor ishalim geçti ama bugünde kasik ağrım oluyor ne olur bilgisi olan varsa yardımcı olsun ne yapicam bilmiyorum ilk gebeliğim birde🥺🥺