mmk01 Doktor bugün suyumun fazla olduğunu söyledi 25 haftalığım internetten biraz bakınca psikolojim bozuldu resmen bnm gbi olan var mı bu haftalarda
Ezgisn mmk01 Doktorunuz perinatolojiye görünmenizi önerdi mi bilmiyorum ama sakin olun korkmayın genelde hamileliklerde %50 herhangi bir sebebe dayanmıyor su fazlalığı fakat önce şekeriniz var mı diye bakılır yok ise ne olur ne olmaz perinatolojiye görünün size tavsiyem hayırlı doğumlarınız olsun 🙏🏻
Sermec27 mmk01 benim de 22 de detaylı ultrasonda su fazlalıgı cıktı ben şekerim varmış gibi 26 haftaya kadar diyet yaptım 26 da düzelmişti suyum seker de olabiliyor sebebi bende seker cıktı su an hala diyet yapıyorum doguma kadar da böyle devam edecek 21 haftaya kadar 5 bucuk kılo aldım 21 26 hafta arası hiç kılo almadım
Merve3460 mmk01 benm de detaylı ultrason da fazla dedi doktor şeker yüklemesi istedi yaptırdım çok şükür şeker çıkmadı çok değilms bir tık fazla dedi sıkıntı bir durumdan bahsetmedi sende şekerine baktır canım için rahat etmesi açısından
Nnuurrr mmk01 ben 29 haftalığım aynı şekilde benimde su fazlalığım var doktor bi kaç tahlil istedi ve hamur işini ve tatlıyı kesmemi söyledi dikkat etmeye çalışıyorum bende
Mandalina91 Ezgisn bende de su fazlalığı çıktı detaylıda, aşırı değil ama yine de fazla. Yediklerime dikkat etmemi söyledi doktorum. Şeker testi oldum yok. Sakıncaları neler olabilir
mmk01 Ezgisn teşekkür ederm 23 haftamda perinatoloğa detaylıya gittik böyle bişey demedi bugün şeker testi yapıp gittim sınırda biraz şekere dikkat et dedi sonra bebeğin suyu fazla dedi bnde 2,5 lt 3 lt günde su içiyorum dedim etkisi var mı dedim hayır dedi cümlemizin hayırlı doğumu olsun inşllh 🙏🏻
mmk01 Mandalina91 bnmde şeker sınırda çıktı bu hafta su fazlalığı çıktı internetten araştırayım dedim resmen psikolojim bozuldu ne yapılmalı ne edilmeli hiç bişey bilmiyorum bnde vlla 😔
Ezgisn mmk01 o halde şekerden dolayı tetiklenmiş olabilir gönlünüzü ferah tutup doktorunuzun doğrultusunda ilerleyin sağ salim kucaklarımıza alırız inşallah🙏🏻
demetinceyildirim mmk01 kızlar çok takmayın şekerli gıdaları,tatlıları ve hamurişlerini kesin günlük 2,5 litre suyunuzu için benim 1buçuk aydır su fazlalığım var bir tık diyor doktor çok stres yapmaya gerek yok üzmeyin kendinizi bol dua gerisi Allah’a kalmış 😘🤲
mmk01 Sermec27 Bn sabahları buğday tost ekmeğimden bi tost bir haşlanmış yumurta yiyorum öğlen sonrası çerez meyve hamileliğimin başından beri ağzıma ekmek bile değmedi günde 3 lt su içiyorum buna rağmen 10 kg aldım ve almaya dream ediyorum 😔 bnm ki artık bence anormal derecede 😔
Sermec27 mmk01 ben 26+1 haftalık hamıleyım 5 bucuk kılo aldım sadece işte kıloya yemeye bakmıyor seker ne yazık ki
Sermec27 mmk01 bilemedim canım neyle alakalı benim şeker kaynaklı cıktı zaten diyet yapınca 3 4 haftada düzeldi suyum