Aysgl_dlbs98 ben gebeliğimin başından beri sunulan testleri yaptırmadım açıkcası hemşireyim gerekde bulmuyorum yanılmayı payı var her testte olduğu gibi bi sorun varsa detaylıda mutlaka çıkıyor detaylıyı tavsiye ederim. Sonuç kötü çıksa bile %80 bile doğruluk payı vermiyor girdiğin stres bebeğe zararı oluyor gebeliğin zehir oluyor 😏