34+3′üm ve 2 gündür yürüyemiyorum bile. Hareket ettikçe sanki ağırlık varmış alt tarafımda gibi ağrı veriyor. Hem bebeğin baş aşağı dönmesi hem de ilk gebelikte kasların sıkı olup esnemeye çalışması sebebiyle normal sanırım. Yani normal olduğunu söyledi çocuklu arkadaşlarım da.