Royem49 Seni gerçekten çok iyi anlıyorum. Bak burda kac kisi senin gibi olmuş bende dahil. Evet üzülme diyemem biliyorum ki üzüleceksin 1 hafta göz yaşım dinmedi ama sonra öğrendim ki sağlıksız bir gebelik ve bunu vücut istemiyor adetle sonlaniyor sabır et ardından sağlıklı gebeliğin müjdesi bu hemen hemen her kadın kimyasal gebelik geçiriyor. Bir daha böyle olacak diye birsey yok rabbim eli ayağı düzgün sağlıklı kusursuz ve en önemlisi hayırlı Evlat nasip etsin. Sıkma canını güzelim