Simaymasal05 benim bebeğim de hem uzun hem kilosu baya önde, her defasında şansımı deniyorum benim yediklerimden mi kilosu önde diye ve hep aynı cevabı alıyorum “yediklerin sana kilo aldırır, bebeğe değil” diyo doktorum. Genetik olduğu için iri diyor 🤷🏻♀️ eşim de ben de hem uzunuz hem kilomuz normalin bi tık üzerinde, şişman değiliz ama iri yapılıyız. Keza ben 4600 doğmuşum, eşim 4250. Anne babaya ortalama beklenir ya hep, istisnalar dışında tabii. Yanıltmak istemem elbet, doktorumun paylaştığını paylaşıyorum. Sizin de genetiktir belki 🙄