BegumIscanTunc olamaz canım ben de özele gidiyorum raporumu özel doktoru verdi.Doktoruna bir sor raporlu ilaçtan para alınmaz.Daha önce konuşulmuştu burda rapordaki her hastalık için ücretsiz verilmiyormuş rapor olsa bile demişlerdi belki ondandır benim raporda hipertansiyon yazıyor