Merhaba arkadaşımın tavsiyesi üzerine north klinik Berna hanıma randevu aldım, çok iyi Güler yüzlü sıcak kanlı olduğuna dair çok yorumlar okudum, fakat Doğum icin sezeryana yönlendirdiğine dair yorumlar da vardı kafam karıştı giden varsa bilgi verebilir mi?