Dilekhd
3 hafta önde gidiyoruz kuzum normalde 29 haftanın içindeyim ultrasyonda 32 haftanın içinde çıkıyorum. Doktorunuz sorun görmedi iri bi bebek tosuncuk olucak galiba demişti sadece ve şekerden şüphelendi 1 hafta önce şeker testinide yaptırdım temiz çıktı şükür 🤲