Tuba27tuba Canım merhaba doktoruna sor istersen belli mg da yükleme yapılabiliyor. Benim doktorum 50 mg yeterli demişti sağlık ocağında hem ücretsiz yaptırdım, hemde aç karnına parmağımdan baktı daha sonra şekerli içeceği içip bir saat sonra bakıldı. Şeker olduğu anlaşıldı, tekrar aralıkla almadılar. 100 ve 75 mg da birer saat aralıklarla üç kere alıyorlar diye biliyorum.