Merhaba hanımlar 1 buçuk aydır bebeğimin eşi aşağıda 9 aydır gittiğim doktorun var beni üniversitesi Hastanesi’ne gönderdi profesör doktora oda baktı normalde olabilir ama riske atmayın dedi devletteki doktoruma gittim dün profesör doktor un dediğini söyledim devletteki doktor ben sezeryan yapamam ameliyat sırasında kanaman olabilir müdahale edemem dedi üniversitedeki doktora git o yapsın dedi ne yapacağımı şaşırdım bugün devlete başka bir doktora gittim oda bebeğin eşi rahim kanalını kapatmıyor dedi normal doğum olabilir dedi bilmiyorum ne yapacam yardım e dermisiniz