deletedmom80 Melihaaaa maalesef canım görevde geçen sene de ramazanda görevdeydi bu sene de canı sağolsunda bitanecik kocamın başka birşey istemiyorum oğlumuzla babamızı bekliyoruz hayırlısı ile gelsinler inşallah
elifffff olmaz mı bu sabah işe gitti eşim 24 çalışacak yarın sabah gelicek ve ben evde tekim zatn kendi memleketimiz değil gidecek kimse yok 😊 ne diyelim nasip
pamugumveben Bnmde eşim görevde canım memelekettede değiliz genelde ozel gunlerı daha sonra kutlamaya alıstık bız o ıyı olsunda gerisi hallolur😊
Dogaturac Benim eşimde yurtdışında görev yapıyor anneme geldim bende Doğuma 1 ay kala gelecek inşallah herşey yolunda giderse. Allah yardımcımız olsun eşine gereksiz trip yapıp uzatanlara kızıyorum şükretmeliler ben bu durumda bile şükrediyorum en azından varlığı yeter☺️
B8use Melihaaaa bende evde tek oturuyorum esim ise gitti malesef bizlere izin yok memlekete de gidemiyoruz . Memleketi gectim doktor kontrolune gidebilicekmiyim onu düşünüyorum artik