es-es1 üzerindeki kremsi yapı bebeğin vücudunun ısı dengesini sağlığıyor ,bebeğin teniyle yeterince emilmesi gerekiyor o kremsi yapının ancak bunun için doğumdan itibaren 24-48 saat yeterlidir sonrasında bebek yıkanabilir göbek düşmesini beklemeye getek yoktur.Ancak banyo sonrası göbek kısmını iyice kurulamak gerekir onun dışında bi sıkıntı çıkmayacaktır.