Rukiyeb bebeğe bi zararı yok diyo doktorlar hatta bebek kendini ve bizi koruyor. İlk 3 gün çok eziyetli oluyor kemik ağrıları, sürekli uyuma isteği, uyuyamama. Sonraki günler biraz daha hafif geçiyor. Ateşinizi takip edin sürekli ateş bebeğe zarar veriyor sadece. Bol c vitamini hiç kesmeden sürekli yiyin özellikle portakal kivi bu ikilide bol c vitamini var. Ve bol su için tuvalete çıkıldıkca mikrop atılıyor vucuttan. Ilık duş alın sık sık. Umarım çabuk atlatırsınız geçmiş olsun.