Prensannesii38
Evet canım Ama 6 buçuk aylıktı kendisi bıraktı bide sütüm gitti. Ama eğer emseydi diğeri doğunca birlikte bile emzirecektim ama olmadı. Ama ek olarak mama da kullanıyordum çünki doymuyordu hamile olduğum için sütün kalitesi de değişiyormuş. Aman etrafın yok süt zehirler, yok doyurmaz vs. Şeylere inanma. Anne sütü şifadır demişti çocuk doktorum doyurmasa bile bağışıklığı ı güçlü tutar demişti ama ekstra mama da kullanıyordum, çünki memeye bir düşkünleşti ki anlatamam dakikada bir istiyordu meğer doymuyormuş 😟 hakkımızda hayırlısı olsun canım, çok vicdan azabı çekiyorum hâlâ oğlumu emziremediğim için ama böylesi daha hayırlıdır deyip yatıştırıyorum kendimi. Hayırlı doğumlar kuzum 🥰❣️