Selinda bence boşver kimin ne dediğini takma. Burada biri yazmıştı 10. Haftada hissettim diye gülmemek mümkün değil 😃 34. Haftamdayim hala çok yorgun olduğum zamanlar bebeğimi fazla hissetmiyorum. Ama doktorum hareketli bı çocuk diyor. Sen hissetmezsin iyice yeri daraldikca nasıl hissedeceksin. 30. Haftadan sonra daha net belli olur hareketleri. Onların hareket diye tabir ettikleri mısır patlar gibi pıt pıt hareket o da ara sıra yani