Alynadha1 Normalde hiç sevmem aramam çileği ama bi yiyorum bi yiyorum anlatamam benim gibi olanlar 🤩 bide pudra şekeriyle 🥺🤩
058elf Alynadha1 benimde aşerdiğim şeylerden birisi olmuştu tadı yok ama yine de nefsimi köreltiyor 😂
Alynadha1 Ozge20ulu seni çok iyi anlıyorum bir ara memlekette aldık tadı yok minik ama yaşadığım yerde aldım büyük ve tatlı ama ben her türlü pudra şekeriyle yediğim için 🙈🙈🙈🙈
Alynadha1 058elf artık güzel yiyecekleri zor buluyoruz ya gerçekten benim bugün aldığım çok güzeldi şimdi eşime dedim gelirken tekrar al bissürü güzelmiş dedim kaçıramam yoksa bulunmuyor 😄🤷🏻♀️
058elf Alynadha1 benim aldıklarm güzel çıkmıyor dıştan bakınca çok güzeller ama yerken ağaç gibilerdi 🤷🏻♀️ Neyseki artık canım istemiyo güzelleri çıkana kadar da doğum yaparım heralde 🙄 siz iyisini yapmışsnz güzel buldu mu kaçırmayacaksın 😉
Alynadha1 058elf ayy ne güzel az kalmış yavrunuzu sağsalim alırsınız inşallah kucağınıza benim ikinci gebeliğim 1 kızım var onda et aşerirdim 😅 daha 8 haftalığım ama acayip aşermem ve mide bulantım var kızımda çok rahattım
058elf Alynadha1 Allah razı olsun hepimiz sağ salim alalım inşallah 🤗 kızınızı da Rabbim size bağışlasın🥰 benimde bulantılı bir gebeliğim var bi ara mola vermiştik 30 dan sonra tekrar başladı kızım olacak benimde inşallah 😇