Merhaba hanımlar 10 haftalık gebeym özel hastaneye muayeneye gidiyorum ama doğum için devlet hastanesi istiyorum içinizde özelden devlete geçen var mı kaç aylıkken geçtiniz şmdiden çok teşekkür ederim. İnşallah sağlıklı sıhhatli evlatlarımızı alırız kucağımıza 🥰