Merhaba arkadaşlar 17 haftalık hamileyim. Doktorumuz diğer kontrolümüzde detaylı ultrason olabileceğimi söyledi. 3lü tarama testim temiz çıktı bu detaylı ultrason ne işe yarıyor .? Ve yaptırmak mecburimi, ayrıca bir defamı yapılıyor bilgilendirirseniz çok sevinirim 🥰❤️