sulegul96 Kizlar merhaba detaylı ultrason yaptırdım ve doktor bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu ve kalbinde bı parlaklık göründüğünü fakat bunun önemsiz bişey olduğunu zamanla kaybolduğunu söyledi var mı bu durumla karşılaşan yazarsanız çok sevinirim
aydinaleyna61 sulegul96 bende de aynı durum olmuştu 1 ay sonra kontrole gittiğimde herhangi bir problem olmadığını söylemişti doktorum şuan 38+3 teyiz çok şükür çok sağlıklıyız ☺️Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Mlkrfk sulegul96 bende detaylı ultrasonda kalpte parlaklık vardı. Aynen bana da size dediği gibi doktorum ama gene de bi tırmaladı kurcaladı kafamı. 30 haftalık olduk şu an. Doktor kontrolünde aklımıza geldi tekrar bakmasını istedik hala duruyor mu diye. Kaybolmuş çok şükür görmedi bir parlaklık falan 🙏
bebisini-bekliyor sulegul96 bana da ptesi detaylı da oyle dedi prof tu bakan doktor 2li testin nasıl cıktı dedi düşüktü dedim eger 2li test yüksek ve parlaklık varsa down sendromu belirtisi ama tek başına parlaklık bir anlam ifade etmiyor dedi ama yuzde yüz yok demek için de amniyosentez yapılırmış gerek görmedim içim rahat açıkcası Allahın izniyle sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
sulegul96 aydinaleyna61 amin inşallah çok teşekkür ederim içimi ferahlattiniz önemli bir durum değil dedi doktorlar ama insan kuskulaniyor işte 🤗
aydinaleyna61 sulegul96 ne demek rica ederim 😌 bende çok paniklemiştim ama ne geliyorsa allahtan içinizi ferah tutun en ufak stres bebeğe geçiyor çünkü sağlıklı günler 💕
sulegul96 aydinaleyna61 evet kesinlikle öyle teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 💕
sulegul96 Mlkrfk maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bizde 21+5 olduk son aylara doğru kaybolurmus zaten doktor öyle demişti inşallah bizimki de kaybolur🙏